DAF CF 75.320 Euro 3, Palfinger PK27000, NL Trcuk, TOP mobilkran

























































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter


















- Air suspension
- PTO
- Visor
= More information =
Front axle: Tyre size: 385/65/22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70/22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Tyre size: 315/70/22.5; Lift axle; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Crane: Palfinger PK 27000 D, year of manufacture 2001, behind the cab
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Please contact Bas Wolfs or Bas Wolfs for more information
- Въздушно окачване
- Маска
- PTO
- Vzduchové odpružení
- Luftfederung
- Sonnenschutzklappe
- Zapfwelle (PTO)
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Refenmaß: 385/65/22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70/22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70/22.5; Liftachse; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Kran: Palfinger PK 27000 D, Baujahr 2001, hinter der Kabine
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Bas Wolfs oder Bas Wolfs, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kraftudtag
- Luftaffjedring
- Solskærm
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65/22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70/22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70/22.5; Løfteaksel; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Kran: Palfinger PK 27000 D, produktionsår 2001, bag førerhuset
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Bas Wolfs for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Γείσο
- Parasol
- PTO
- Suspensión neumática
= Más información =
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65/22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70/22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70/22.5; Eje elevador; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Grúa: Palfinger PK 27000 D, año de fabricación 2001, detrás de la cabina
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Póngase en contacto con Bas Wolfs para obtener más información.
- Visiiri
- Voimanotto
- Pare-soleil
- Prise de force
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65/22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70/22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70/22.5; Essieu relevable; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Grue: Palfinger PK 27000 D, année de construction 2001, derrière la cabine
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Veuillez contacter Bas Wolfs pour plus d'informations
- Sjenilo
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Napellenző
- Presa di forsa
- Sospensioni pneumatiche
- Luftfjädring
- PTO
- Solskydd
= Ytterligare information =
Framaxel: Däckets storlek: 385/65/22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70/22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70/22.5; Lyftaxel; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Kran: Palfinger PK 27000 D, byggnadsår 2001, bakom kabinen
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Kontakta Bas Wolfs för mer information
- Luchtvering
- PTO
- Zonneklep
= Meer informatie =
Vooras: Bandenmaat: 385/65/22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70/22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70/22.5; Liftas; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Kraan: Palfinger PK 27000 D, bouwjaar 2001, achter de cabine
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Bas Wolfs of Bas Wolfs
- Luftfjæring
- Solskjerm
- Osłony przeciwsłoneczne
- Wał odbioru mocy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70/22.5; Oś podnoszona; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Żuraw: Palfinger PK 27000 D, rok produkcji 2001, z tyłu kabiny
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Bas Wolfs
- Suspensão pneumática
- Tomada da força
- Visor
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65/22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70/22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70/22.5; Eixo de elevação; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Grua: Palfinger PK 27000 D, ano de fabrico 2001, atrás da cabina
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Contacte Bas Wolfs para obter mais informações
- Parasolar
- Suspensie pneumatică
- PTO
- Пневматическая подвеска
- Солнцезащитный козырек
= Дополнительная информация =
Передний мост: Размер шин: 385/65/22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70/22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Размер шин: 315/70/22.5; Подъемная ось; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Кран: Palfinger PK 27000 D, год выпуска 2001, сзади кабины
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Bas Wolfs для получения дополнительной информации
- PTO
- Vzduchové odpruženie
- Havalı süspansiyon
- PTO